Laatste dagen in Cambodja

Mijn laatste dagen in Cambodja zijn voorbij gevolgen. Morgen stap ik namelijk al op mijn vliegtuig richting Bangkok en zal mijn reis...

Afscheid op ABC's and Rice

Afscheid nemen is nooit gemakkelijk en dat is vandaag weer eens bewezen. Vandaag moesten we namelijk afscheid nemen van ABC's, de school...

Een goed besteedde vrije dag! Angkor Wat

Gisteren, dinsdag, hadden we een vrije dag. Aangezien dat dit geen officiële vrije dag was, door een feestdag of zoiets, waren we ook...

Bewogen week

Het is alweer een week geleden dat ik een blogpost heb geschreven, maar dat wilt niet zeggen dat ik niets te vertellen heb. Deze week was...

Smeltende leerkracht

Week 2 op ABC's and Rice zit er al op! Een week waarvan ik opnieuw enorm genoten heb. Ik ben hier mijn visie en mogelijkheden enorm aan...

ABC's and Rice

Hier ben ik weer! Al een tijdje geleden, maar terug op post! Ik heb even gewacht om een nieuwe blogpost te schrijven, omdat we enerzijds...

Island hopping: 4 eilanden

Het is alweer tijd om een stukje van mijn avontuur af te ronden. Eerst zat het les geven in Mae Sot er op, 4 weken zijn daar voorbij...

Een beetje sportief

Na enkele dagen ondergedompeld te zijn in het strandleven wouden we het terug wel eens wat actiever aanpakken. Daarom hebben we gisteren...

Zon, zee en strand

Zon, zee en strand, dat is hoe ik de afgelopen dagen zou omschrijven. Na het vliegtuig genomen te hebben, heb ik ervoor gekozen om eerst...

Chiang Rai en laatste dag in Chiang Mai

Gisteren heb ik nog een dagtour gedaan, een daguitstap naar Chiang Rai. Het uiterste noorden van Thailand. Ik heb dan ook het meest...

Chiang Mai zoo en Art in paradise

Vandaag wou ik een rustigere dag en een dag zonder tempels. Gisterenavond ben ik dan ook op zoek gegaan naar uitstapjes die hier aan...

Daguitstap naar Doi Ithanon

Voor vandaag had ik een daguitstap naar Doi Ithanon geboekt. Ik had een goede deal gevonden die alles wat ik daar wou zien omvatte. Dit...

Alleen in Chiang Mai

Woensdag ben ik gestart aan mijn eerste keer alleen reizen. Tot nu toe heb ik alleen nog maar positieve ervaringen gehad. Ik daag mezelf...

In het teken van afscheid

Vandaag ben ik vertrokken naar Chaing Mai, ik heb nu 2 weken de tijd om te reizen om dan in Cambodja te beginnen les geven. Voor ik naar...

Retro elephant camp

Deze dag was veruit een van de indrukwekkendste dagen die ik al heb meegemaakt. Ik ben al een beetje kunnen bekomen van de dag, maar ik...

Traditionele Karen optredens

Vandaag was er in het Wattana resort, waar we dus al bijna 4 weken verblijven, een feest aan de gang met een 100-tal gasten. De gasten...

Ziek in bed

Deze week heb ik jammer genoeg niet veel les kunnen geven. Maandag geven we nooit les, woensdag was het maar een halve dag zodat de...

Drukke dagen

Het is al een paar dagen geleden dat ik tijd heb gevonden om een blogpost te schrijven. We hebben ondertussen al zo veel gedaan! Eerst en...

Leerlingen met een rugzak

Morgen ben ik al een weekje weg en de avonturen blijven komen. Ik ben nog steeds zo hard onder de indruk van de nieuwe omgeving en ik...