top of page
Zoeken
  • Foto van schrijverMandyVanElsuwege

Afscheid op ABC's and Rice

Afscheid nemen is nooit gemakkelijk en dat is vandaag weer eens bewezen. Vandaag moesten we namelijk afscheid nemen van ABC's, de school waar ik afgelopen 4 weken les heb mogen geven. Afscheid nemen van een school is niet zo moeilijk, maar van de kinderen, van de leerkrachten en medewerkers? Dat is wat anders!


Ik heb zo veel door en door prachtige personen ontmoet en kinderen met zo veel potentieel. Ze hebben een voor een een speciaal plaatsje in mijn hart veroverd! Ik heb ze afgelopen weken dan ook alle liefde gegeven die ik in me had en ze hebben me zo een mooie tijd terug gegeven! Iets dat ze mij nooit meer afnemen!


Voor onze laatste dag wouden we dan ook nog eens iets extra terug doen. We hebben dus een heuse fundag georganiseerd met een dramaklas, een muziekklas, een kunstklas, waterspelletjes, gezelschapsspelletjes en sport EN als tussendoortje kregen ze allemaal een pannenkoek met bruine suiker! Op en top Belgisch!


De meeste kinderen hebben zo veel plezier gemaakt! Anderen konden ons afscheid niet helemaal van zich af zetten. Ondanks het zware afscheid was dit de mooiste laatste dag dat ik mij kon voorstellen!


Mijn monkeyklasjes!



Fundag


Afscheid in de cirkel


1 opmerking

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page